wtorek, 7 stycznia 2014

Róż Bourjois Pastel Joues w kolorze 54 Rose Frisson

Róże Bourjois to klasyka makijażu. Kobiety na całym świecie używają ich już od wielu lat, a one wciąż nie tracą na popularności. Dostępne w ogromnej gamie kolorów zimnych i ciepłych zarówno matowych, satynowych jak i mocno błyszczących. Ja niedawno zostałam posiadaczką mojego pierwszego różu Bourjois - wcześniej zawsze odstraszała mnie jego cena i niewielka gramatura. Jednak po rozczarowaniach tanimi różami postanowiłam w końcu zakupić Bourjois korzystając z promocji -40% na produkty do makijażu w SuperPharm i dzisiaj chciałam wam trochę o nim opowiedzieć.
Opakowanie
Róże Bourjois zamknięte są w malutkim, różowym opakowaniu z wieczkiem zamykanym na magnesik. W środku znajdziemy niewielki pędzelek z twardym, sztywnym włosiem. Nie wiem jak się sprawdza ponieważ mam swój pędzel jednak myślę, że dla większości osób będzie on po prostu za mały. Sam róż jest wypiekany i ma charakterystyczny, wypukły kształt.



Konsystencja
Róże Bourjois mają twardą, zbitą strukturę która może sprawiać problem jeżeli używamy bardzo miękkiego pędzla. Ja mam pędzel do różu z Essence który w dotyku jest dosyć miękki ale dosyć dobrze nabiera odpowiednią ilość produktu. Warte zauważenia jest to, że testery wystawione w szafach Bourjois są znacznie bardziej miękkie i kremowe co sprawia, że po otworzeniu zakupionego różu jego konsystencja może nas nieco zaskoczyć.
Kolory
Mój kolor to chłodny, satynowy róż z niewielką ilością drobinek. Gama kolorów róży Bourjois jest szeroka i obejmuje wiele odcieni różu, koralu i pomarańczu. Są róże kompletnie matowe jak i bardzo błyszczące i nie mam wątpliwości że każdy wybierze coś dla siebie.
Kolor Rose Frisson 54

Rose Frisson 54 w świetle słonecznym

Jak działa?
Róż Bourjois na pewno będzie dobrym różem dla początkujących. Ze względu na jego twardą strukturę ciężko nabrać dużą ilość produktu na pędzel i zrobić sobie plamy. Dobrze się go rozciera i łatwo można stopniować efekt. Tworzy ładny, naturalny efekt zwłaszcza jeśli dobrze dobierzemy odcień. Nie sposób nie wspomnieć o jego cudownym, pudrowym zapachu który uprzyjemnia każdorazowe użycie różu.
Wydajność
Ja swój róż mam od niedawna ale wiem, że róże Bourjois znane są z tego, że niemalże się nie kończą. Nie ma się więc co przerażać gramaturą :) Jeśli chodzi o trwałość to u mnie wytrzymuje około pół dnia.
Cena i dostępność
Regularna cena różu to w zależności od sklepu 40-50 zł. Ja kupiłam swój w promocji -40% w SuperPharm i zapłaciłam 29 zł, podejrzewam, że kupiony w Rossmannie podczas analogicznej promocji kosztowałby podobnie. Dostępny w każdej drogerii z szafą Bourjois, można go kupić też w wielu drogeriach internetowych i na allegro.
Ogólna ocena 8/10 
Jest to bardzo dobry róż, zwłaszcza dla osób początkujących. Ja ciągle szukam swojego ideału, zwłaszcza wśród tintów które uwielbiam ale myślę, że dla wielu osób ten róż w dobrze dobranym odcieniu i w duecie z dobrym pędzlem może okazać się ideałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz